Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
Apie įsigytas netinkamos kokybės prekes prašome informuoti mus ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos el. paštu info@asboil.lt.
Norėdami nekokybišką prekę grąžinti arba pakeisti kita preke, nurodytu elektroniniu paštu atsiųskite prašymą, kuriame turi būti nurodytas norimos grąžinti prekės pavadinimas bei priežastis, dėl kurios ši prekė yra grąžinama, būtinai pateikite prekės įsigijimo dokumentą. Sutikdami su šiomis taisyklėmis, patvirtinate, jog Jums nesuteikiama teisė nenurodant pagrindo reikalauti įsigytų prekių keitimo arba grąžinimo. Grąžinama prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, tos pačios komplektacijos, kokios buvo Jūsų gauta.
Prekės keičiamos arba grąžinamos iš anksto suderinus su Pirkėju prekių keitimo arba grąžinimo procesą.
Nekokybiškos prekės grąžinimo atveju pinigai už grąžintą prekę bus pervesti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius.
Nekokybiškos prekės keitimo atveju prekė yra apkeičiama vienoje iš parduotuvių ALIEJUS arba per 14 darbo dienų grąžinama mums į sandėlį ir pakeičiama tokia pat arba pagal Jūsų pegeidavimą kita kokybiška preke. Jeigu pakeistos prekės vertė yra didesnė nei grąžintos prekės vertė, Jūs sumokate kainos skirtumą. Jeigu pakeistos prekės vertė yra mažesnė nei grąžintos prekės vertė, grąžiname Jums kainų skirtumą.
Transporto mokestis visais atvejais į prekių vertę yra neįskaičiuojamas ir negrąžinamas.
Prekė yra negrąžinama, jei jos defektas atsirado dėl Pirkėjo atliktų veiksmų, netinkamo prekės naudojimo, laikymo.
ASBOIL internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos.